Kategóriák
Hírlevél
TOP termékek
Termékajánló
Házhozszállítás

Tanúsítvány
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Garancia

A garancia érvényesítésének lépései:

1. Győződjön meg róla, hogy a termék valóban hibás!

2. Mellékelje a termékhez kapott számlát és garancialevelet (másolat is elegendő).

A garanciális ügyintéz elindításához a garancialevélre mindenképpen szükség lesz.

Amelyik termékhez járt gyári garancialevél érdemes azt is előkeresni.

3. Hozza vissza vagy küldje vissza a meghibásodott terméket hozzánk (6000 Kecskemét, Széchenyi tér 14.) vagy a hivatalos gyártói szakszervizbe, melyet a gyártói garancialvélen talál.

Jogszabály szerint minden esetben fordulhat hozzánk, de ha a megvásárolt termék rendelkezett gyártói garancialevéllel, akkor fordulhat közvetlenül a gyártó szakszervizéhez is.

4. Amennyiben a meghibásodott terméket nekünk szeretné visszaküldeni / visszahozni a következő címre teheti meg: 6000 Kecskemét, Széchenyi tér 14.

5. A csomag mindenképpen tartalmazza:

- a terméket az összes gyártó tartozékával együtt, ami a működéséhez és a biztonságos szállításához kell, 

- pontos hibalaírást,

- elérhetőségi nevet, címet, telefonszámot és email címet.