A garancia érvényesítésének lépései:
1. Győződjön meg róla, hogy a termék valóban hibás!
2. Mellékelje a termékhez kapott számlát és garancialevelet (másolat is elegendő).
A garanciális ügyintéz elindításához a garancialevélre mindenképpen szükség lesz.
Amelyik termékhez járt gyári garancialevél érdemes azt is előkeresni.
3. Hozza vissza vagy küldje vissza a meghibásodott terméket hozzánk (6000 Kecskemét, Széchenyi tér 14.) vagy a hivatalos gyártói szakszervizbe, melyet a gyártói garancialvélen talál.
Jogszabály szerint minden esetben fordulhat hozzánk, de ha a megvásárolt termék rendelkezett gyártói garancialevéllel, akkor fordulhat közvetlenül a gyártó szakszervizéhez is.
4. Amennyiben a meghibásodott terméket nekünk szeretné visszaküldeni / visszahozni a következő címre teheti meg: 6000 Kecskemét, Széchenyi tér 14.
5. A csomag mindenképpen tartalmazza:
- a terméket az összes gyártó tartozékával együtt, ami a működéséhez és a biztonságos szállításához kell,
- pontos hibalaírást,
- elérhetőségi nevet, címet, telefonszámot és email címet.
6. Amennyiben a visszaküldött termék a megadott hibát nem produkálja (vagyis tökéletesen működik) vagy fizikai sérült a visszaszállítás díja a vevőt terheli.